کلیدهای مدرن
نوشته شده توسط : ساخت بازار

 از نظر ظاهری کلید های جدید شکل های مربع، مستطیل و دایره ای جالبی دارند و اطراف پل متحرک کلید هم طراحی های بی نظیری انجام می دهند که می تواند با طراحی کاغذ دیواری اتاق نشمین شما متناست شود.
 از قابلیت های کلید های مدرن می توانیم به روشن شدن به وسیله چشمی اشاره کنیم؛

هوشمند سازی ساختمان bms-آموزش هوشمند سازی ساختمان-ساختمان هوشمند چیست-تجهیزات هوشمند سازی ساختمان-هوشمند سازی خانه-شرکت هوشمند سازی ساختمان-هوشمندسازی ساختمان-هزینه هوشمند سازی ساختمان-هوشمند سازی ساختمان bms

یعنی با حرکت دادن دستتان روبه روی چشمی کوچک کلید برق روشن می شود یا کلیدهایی که عبور افراد را تشخیص داده و چراغ آن ها روشن می شود، بعضی از این کلید ها قابلیت تنظیم میزان نور را با توجه به میزان روشنایی محیط دارند و بعضی از آنها هم میزان دمای محیط را سنجیده و در صورت افزایش دما نور را کم می کنند تا دما کاهش یابد.
پریز های جدید با انواع ورودی ها دسترسی شما را به مرکز اطلاعات و تلفن و اینترنت و انواع ورودی های داده ها آسان می کند.
 بعضی از کلید های مدرن به این صورت تنظیم می شوند که روی هر کلید برای یک اتاق قسمت های مشخصی را می توانید تعریف کنید؛ مثلا یک کلید چهار بخشی که یک قسمت آن به چراغ بالای تخت مربوط می شود یک قسمت آن چراغ بالای در ورودی و... را به همین شکل تنظیم کنید تا تنها با استفاده از نزیک ترین کلیدی که در اطاقتان هست بتوانید نور تمام اتاق را تنظیم کنید.





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: